• تاريخ :
     ۱۳۹۱/۱۰/۱۸ 
  • کد خبر : ۱۸۱۰
روابط عمومی شهرداری کازرون
آموزش و سازماندهی آتشنشانان داوطلب
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی اقدام به برگزاری برنامه 3 روزه کرد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی اقدام به برگزاری برنامه 3 روزه کرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري كازرون ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون  به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی، اقدام به برگزاری برنامه 3 روزه کرد.
 
این برنامه صبح چهارشنبه مورخ 5 مهرماه 1391 با دیدار شهردار کازرون، رییس شورای شهر، هیات مدیره سازمان آتش نشانی، مدیر عامل و نیز پرسنل آتش نشانی با حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون آغاز شد.
 
این برنامه فردای آن روز با گردهمایی آتش نشانان داوطلب، اعضای شورای شهر، هیات مدیره سازمان، جمعیت هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، محیط زیست، بازنشستگان و پرسنل سازمان ادامه یافت.
 
در این گرامی داشت مکی رییس هیئت مدیره سازمان ضمن تبریک و تشکر از پیشکسوتان سازمان و نیز کلیه داوطلبانی که دوره آموزشی مقدماتی خود را با موفقیت به پایان رسانند اظهار امیدواری کرد که بتوان مشکلات ایمنی شهر را با جبران کمبود نیرو توسط داوطلبین به حداقل رساند.
 
خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر، نوید استفاده از ساختمان مدیریت بحران پس از تکمیل ساخت آن را به عنوان پایگاه سوم سازمان آتش نشانی داد و ضمن تشکر این روز، قول پیگیری خرید بالابر و افزودن آن به تجهیزات سازمان را به حضار داد.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیز جمعیت هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی را به عنوان مثلث همیار و همکار همیشگی سازمان معرفی کرد.
 
برزویی، پیام تبریک مهندس حمید رضا ارشاد منش ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و ریاست ستاد هماهنگی و امور ایمنی آتش نشانی کشور را  به مناسبت این روز از طرف وی قرائت  کرد و در آخر آرزوی سالی کم خطر و ایمن برای شهروندان داشت.
 
تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان سازمان و 3 نفر از داوطلبین، اعطای گواهی نامه ی اولین دوره آموزشی اطفای حریق آتش نشانان داوطلب به چند تن از داوطلبین به صورت نمادین و مانور امداد و نجات در طبقات ادامه و با رژه ناوگان موتوری سازمان و نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، راهنمایی و رانندگی در سطح شهر نیز می توان از دیگر برنامه های این سازمان نام برد.
 
مدیرت، پرسنل و داوطلبین سازمان بعد از ظهر همان روز به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس  و گرامی داشت هفتم مهرماه روز آتش نشان، به گل باران و عطر افشانی قبور شهدا پرداختند.
 
لازم به ذکر است این برنامه روز جمعه با شرکت در پیاده روی خانوادگی، آموزش استفاده از خاموش کننده های دستی توسط چویلی فرمانده عملیاتی سازمان برای حضار در پارک طالقانی، اقامه نماز جمعه، دیدار با نماینده شهرستان و برپایی نمایشگاه وسایل و تجهیزات سازمان در ایستگاه شماره یک آتش نشانی پایان یافت.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0