• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ 
  • کد خبر : ۱۹۸۸
انتصاب سرپرست شهرداری كازرون
انتصاب سرپرست شهرداری کازرون طی حکمی از سوی اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر کازرون مهندس محمد علی برزوئی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون طی مراسمی درسالن آمفی تئاتر شهرداری کازرون سرپرست این اداره به کارکنان رسماٌ معرفی شد. دراین مراسم که با حضور اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای محسن روزبهی ریاست شورای اسلامی شهر کازرون ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهار ساله شورای اسلامی دوره چهارم و سید مهدی مکی شهردار سابق در طول مدت خدمت در شهرداری با قرائت و ابلاغ حکم آقای مهندس محمد علی بروزوئی را از تاریخ 02/06/1396 به عنوان سرپرست شهرداری معرفی نمودند. وی در ادامه صحبت ها خود از کارکنان شهرداری درخواست کردند که ضمن حفظ وحدت و همدلی در این دوره گذار، تا تعیین شهردار آینده با سرپرست شهرداری کمال همکاری را به عمل آورند. سپس مهندس سید مهدی مکی، از همه مردم، پرسنل خدمت گذار شهرداری و همه مسئولینی که در زمان تصدی مسئولیت شهرداری همراه و کمک رسان در انجام امورات عمرانی و شهرسازی بودند تقدیر و تشکر نمودند و ضمن حلالیت طلبیدن از همه مردم شهر به دلیل همراهی و مشارکت عمومی در انجام کارها و امورات بسیار تشکر نموده و یادآور شدند خود را همیشه با افتخار به عنوان شهروند کازرونی و خدمت گذار همشهریان عزیز می دانم. در ادامه مهندس برزوئی سرپرست شهرداری کازرون نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر گفت: برنامه ریزی برای پیشرفت شهر در اولویت است و باید به نحوی برنامه ریزی گردد که با تحمل کمترین آسیب ها انشاء الله از این مرحله به سلامت عبور نماییم و در این راستا همراهی و همکاری شهروندان، پرسنل شهرداری و اعضای محترم شورای شهر و دیگر مسئولین را در جهت نیل به موفقیت های بیش از پیش خواستار شدند.

انتصاب سرپرست شهرداری کازرون

طی حکمی از سوی اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر کازرون مهندس محمد علی برزوئی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون طی مراسمی درسالن آمفی تئاتر شهرداری کازرون سرپرست این اداره به کارکنان رسماٌ معرفی شد. دراین مراسم که با حضور اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آقای محسن روزبهی ریاست شورای اسلامی شهر کازرون ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چهار ساله شورای اسلامی دوره چهارم و سید مهدی مکی شهردار سابق در طول مدت خدمت در شهرداری با قرائت و ابلاغ حکم آقای مهندس محمد علی بروزوئی را از تاریخ 02/06/1396 به عنوان سرپرست شهرداری معرفی نمودند.

وی در ادامه صحبت ها خود از کارکنان شهرداری درخواست کردند که ضمن حفظ وحدت و همدلی در این دوره گذار، تا تعیین شهردار آینده با سرپرست شهرداری کمال همکاری را به عمل آورند.

سپس مهندس سید مهدی مکی، از همه مردم، پرسنل خدمت گذار شهرداری و همه مسئولینی که در زمان تصدی مسئولیت شهرداری همراه و کمک رسان در انجام امورات عمرانی و شهرسازی بودند تقدیر و تشکر نمودند و ضمن حلالیت طلبیدن از همه مردم شهر به دلیل همراهی و مشارکت عمومی در انجام کارها و امورات بسیار تشکر نموده و یادآور شدند خود را همیشه با افتخار به عنوان شهروند کازرونی و خدمت گذار همشهریان عزیز می دانم .

در ادامه مهندس برزوئی سرپرست شهرداری کازرون نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر گفت: برنامه ریزی برای پیشرفت شهر در اولویت است و باید به نحوی برنامه ریزی گردد که با تحمل کمترین آسیب ها انشاء الله از این مرحله به سلامت عبور نماییم و در این راستا همراهی و همکاری شهروندان، پرسنل شهرداری و اعضای محترم شورای شهر و دیگر مسئولین را در جهت نیل به موفقیت های بیش از پیش خواستار شدند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0