• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ 
  • کد خبر : ۱۹۹۰
برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی پرسنل شهرداری كازرون به مناسبت دهه امامت و ولایت
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون به مناسبت دهه امامت و ولایت اردوی فرهنگی و تفریحی پرسنل و بسیجیان پایگاه شهرداری کازرون در امام زاده سید حسین (ع) برگزار گردید. این اردو ها با توجه به حجم بالای کار در شهرداری ها و نیاز به ایجاد نشاط در کارکنان و پرسنل شهرداری می تواند در طول سال برای پرسنل و خانواده های آنان تدارک دیده شود که بی شک در بهره وری کاری آنان مفید و موثر خواهد بود. شایان ذکر است این اردو در روز پنج شنبه بعد از ظهر مورخ ۱۶/۶/۱۳۹۶ با برگزاری نمازجماعت ظهرو عصر توسط امام جماعت شهرداری حاج اقا داوودی ونیز صرف نهار و شنا پایان یافت.


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون به مناسبت دهه امامت و ولایت اردوی فرهنگی و تفریحی پرسنل و بسیجیان پایگاه شهرداری کازرون در امام زاده سید حسین (ع) برگزار گردید .
این اردو ها با توجه به حجم بالای کار در شهرداری ها و نیاز به ایجاد نشاط در کارکنان و پرسنل شهرداری می تواند در طول سال برای پرسنل و خانواده های آنان تدارک دیده شود که بی شک در بهره وری کاری آنان مفید و موثر خواهد بود .

شایان ذکر است این اردو در روز پنج شنبه بعد از ظهر مورخ ۱۶/۶/۱۳۹۶  با برگزاری نمازجماعت ظهرو عصر توسط امام جماعت شهرداری حاج اقا داوودی ونیز صرف نهار و شنا پایان یافت .
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0