• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ 
  • کد خبر : ۱۹۹۱
برگزاری یادواره شهدای شهرداری كازرون با عنوان شهردار آسمانی
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای شهرداری با حضور امام جمعه محترم شهر کازرون، فرماندارمحترم، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، روساي ادارات، مسئولين ، پرسنل شهرداري ، نیروهای مسلح وباهمکاری پایگاه مقاومت بسیج روز پنج شنبه مورخ 06/07/96 در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید. این مراسم با تلاوت آیات قرآن و عرض تسلیت وتعزیت به مناسبت ایام محرم حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت میهمانان گرانقدر توسط سرپرست شهرداری کازرون آغاز شد. در ادامه امام جمعه محترم شهر کازرون ضمن عرض تسلیت ایام سوگوار سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مجموعه شهرداری اظهار کرد: از اقدام خوب شهرداری در برگزاری این یادوارها تشکر می کنم این یادواره ها مثل خون تازه ای است که در رگ های جامعه تزریق می شود. وی با اشاره به اینکه نباید صرفا به برگزاری نمادین این یادواره ها اکتفا کنیم افزود: هدف این یادواره ها باید زنده نگه داشتن نام شهیدان و در رأس آن سید و سالار شهیدان و همچنین درک پیام شهیدان و علت شهادت آنها و خارج نشدن از مسیر شهدا در مشکلات و فتنه های پیش رو باشد. وی افزود: این سه شهید بزرگوار مجموعه شهرداری از وظیفه روزمره خود چشم پوشی کردند و یک وظیفه بزرگتر را برای خود انتخاب کردند وآن هم جهاد فی سبیل الله و نوشیدن شربت شهادت بود. وی گفت: از بین این شهیدان مجموعه شهرداری ازشهید مصلحیان شناخت کامل داشتم ، این شهید بزرگوار به معنای حقیقی شخصی متدین و با ایمان راسخ بود، ایشان فردی ساده زیست و اهل تشریفات نبود آن بزرگوار با پرسنل صمیمی بود و با افراد متخلف به شدت برخورد میکرد، وی از کسانی نبود که مسئولیت را غنیمت بشمارد بلکه ان را امانت می دانست ایشان با روحیه‌ای‌ بسیجی‌ یعنی‌ با «احساس‌ تکلیف‌، بدون‌ توقع‌، فداکارانه‌، بدون‌ خودنمایی‌ و برای‌ رضای‌ خدا» کار کرد و حتی‌ یک‌ روز را برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ از دست‌ نداد. وی با تاکید بر اینکه قدر جلسات و یادواره های شهدا را باید دانست، گفت: کارکنان شهرداری باید با پیروی از شهداء وقت بیشتری برای مردم بگذارند زیرا وظیفه شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم یادواره شهدای شهرداری با حضور امام جمعه محترم شهر کازرون، فرماندارمحترم، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، روساي ادارات، مسئولين ، پرسنل شهرداري ، نیروهای مسلح وباهمکاری پایگاه مقاومت بسیج روز پنج شنبه مورخ 06/07/96 در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید .


این مراسم با تلاوت آیات قرآن و عرض تسلیت وتعزیت به مناسبت ایام محرم حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت میهمانان گرانقدر  توسط سرپرست شهرداری کازرون آغاز شد.

در ادامه امام جمعه محترم شهر کازرون ضمن عرض تسلیت ایام سوگوار سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مجموعه شهرداری اظهار کرد: از اقدام خوب شهرداری در برگزاری این یادوارها تشکر می کنم این یادواره ها مثل خون تازه ای است که در رگ های جامعه تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه نباید صرفا به برگزاری نمادین این یادواره ها اکتفا کنیم افزود: هدف این یادواره ها باید زنده نگه داشتن نام شهیدان  و در رأس آن سید و سالار شهیدان  و همچنین درک پیام شهیدان و علت شهادت آنها و خارج نشدن از مسیر شهدا در مشکلات و فتنه های پیش رو باشد.

وی افزود: این سه شهید بزرگوار مجموعه شهرداری از وظیفه روزمره خود چشم پوشی کردند و یک وظیفه بزرگتر را برای خود انتخاب کردند وآن هم جهاد فی سبیل الله و نوشیدن شربت شهادت بود.

وی گفت: از بین این شهیدان مجموعه شهرداری ازشهید مصلحیان شناخت کامل داشتم ، این شهید بزرگوار به معنای حقیقی شخصی  متدین و با ایمان راسخ بود، ایشان فردی ساده زیست  و اهل تشریفات نبود آن بزرگوار با پرسنل صمیمی بود و با  افراد متخلف به شدت برخورد میکرد، وی از کسانی نبود که مسئولیت را غنیمت بشمارد بلکه ان را امانت می دانست ایشان با روحیه‌ای‌ بسیجی‌ یعنی‌ با «احساس‌ تکلیف‌، بدون‌ توقع‌، فداکارانه‌، بدون‌ خودنمایی‌ و برای‌ رضای‌ خدا» کار کرد و حتی‌ یک‌ روز را برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ از دست‌ نداد.

وی با تاکید بر اینکه قدر جلسات و یادواره های شهدا را باید دانست، گفت: کارکنان شهرداری  باید با پیروی  از شهداء وقت بیشتری برای مردم بگذارند زیرا وظیفه شهرداری بسیار سنگین است و مردم نیز قدردان زحمات آنان خواهند بود .

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید گلگون کفن بدست آمده است و وظیفه تمامی ماست که یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را زنده نگه داریم و رهرو راه این شهیدان والامقام باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0