• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ 
  • کد خبر : ۱۹۹۲
فعالیت شبانه روزی پاكبانان برای تنظیف شهر در ایام محرم
فعالیت شبانه روزی پاکبانان برای تنظیف شهر در ایام محرم به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون سرپرست شهرداری کازرون ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که هر ساله حضور مردم مومن و ولایت‌ مدار شهر ما برای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش بیشتر از سال گذشته می‌شود. وی با بیان اینکه شهرداری در تمام لحظات برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حال تلاش است، عنوان کرد: شهرداری کازرون در روزهای تعطیلی تاسوعا و عاشورا در حال خدمت‌رسانی در سطح شهر بوده است و نیروهای خدماتی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای پاکیزگی شهر انجام دادند. وی گفت: خدمـــت‌رســانی سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات موتوری و همچنین مجموعه خدمات شهری شهرداری کازرون جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه از صمیم قلب برای پاکیزگی شهر و آرامش شهروندان تلاش می‌کردند. وی ضمن تشکر از همراهی مردم و هیات‌های مذهبی ادامه داد: خوشبختانه امسال با آموزش، فرهنگ‌ سازی و اطلاع رســانی، مردم و هیـــات‌های مذهبی همکاری خوبی با شهرداری داشتـــند که امیدواریم این همــکاری ها در مناسبت های مختلف استمرار یابد. مهندس برزوئی افزود: برای نظافت و جلوگیری از انباشت زباله در سطح شهر، پیش از آغاز ماه محرم پاکبان برای انجام عملیات خدماتی ساماندهی و به صورت سه شیفته و شبانه روز اقدام به پاکسازی شهر از زباله کردند. وی اظهار کرد: با وجود افزایش حجم زباله تولیدی در این ایام با تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری پسماندهای نذری در سطح شهر در سریع ترین زمان جمع آوری شد. وی گفت: تنظیف سراسری معابر و مسیرهای اصلی، جمع آوری بنرها و اعلان های تاریخ گذشته، پاکسازی دیوارها و مبلمان شهری، حذف داربست های باقی مانده از جمله فعالیت های دیگر شهرداری کازرون در این ایام بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون سرپرست شهرداری کازرون ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که هر ساله حضور مردم مومن و ولایت‌ مدار شهر ما برای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش بیشتر از سال گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری در تمام لحظات برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حال تلاش است، عنوان کرد: شهرداری کازرون در روزهای تعطیلی تاسوعا و عاشورا در حال خدمت‌رسانی در سطح شهر بوده است و نیروهای خدماتی در ایام محرم تمام تلاش خود را برای پاکیزگی شهر انجام دادند.

 وی گفت: خدمـــت‌رســانی سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات موتوری و همچنین مجموعه خدمات شهری شهرداری کازرون جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه از صمیم قلب برای پاکیزگی شهر و آرامش شهروندان تلاش می‌کردند.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و هیات‌های مذهبی ادامه داد: خوشبختانه امسال با آموزش، فرهنگ‌ سازی و اطلاع رســانی، مردم و هیـــات‌های مذهبی همکاری خوبی با شهرداری داشتـــند که امیدواریم این همــکاری ها در مناسبت های مختلف استمرار یابد.

 
مهندس برزوئی افزود: برای نظافت و جلوگیری از انباشت زباله در سطح شهر، پیش از آغاز ماه محرم  پاکبان برای انجام عملیات خدماتی ساماندهی و به صورت سه شیفته و شبانه روز اقدام به پاکسازی شهر از زباله کردند .

وی اظهار کرد: با  وجود افزایش حجم زباله تولیدی در این ایام با تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری پسماندهای نذری در سطح شهر در سریع ترین زمان جمع آوری شد.

 وی گفت:  تنظیف سراسری معابر و مسیرهای اصلی، جمع آوری بنرها و اعلان های تاریخ گذشته، پاکسازی دیوارها و مبلمان شهری، حذف داربست های باقی مانده از جمله فعالیت های دیگر شهرداری کازرون در این ایام بوده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0