• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۰۰۲
دیدار شهردار كازرون با خانواده شهید حسن بحرینی به مناسبت هفته بسیج
دیدار شهردار کازرون با خانواده شهید حسن بحرینی به مناسبت هفته بسیج به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج روز چهارشنبه 1 آذر با حضور شهردار کازرون ، مدیریت امور فرهنگی اجتماعی و معاونین شهرداری ،معاون سیاسی فرماندار، مسئول سیاسی و بسیج ادارات از خانواده محترم شهید حسن بحرینی دیداربعمل آمد. مهندس علی باقری در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

دیدار شهردار کازرون با خانواده شهید حسن بحرینی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط  عمومی  شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  روز چهارشنبه 1 آذر با حضور شهردار کازرون ،مدیریت امور فرهنگی اجتماعی و معاونین شهرداری ،معاون سیاسی فرماندار، مسئول سیاسی و بسیج ادارات  از خانواده  محترم شهید حسن بحرینی دیداربعمل آمد .

 مهندس علی باقری در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0