• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ 
  • کد خبر : ۲۰۰۶
لزوم نظارت دقیق و قوی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر
لزوم نظارت دقیق و قوی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون شهردار کازرون بر لزوم اتخاذ تصمیمات مناسب در اعمال نظارت قوی تر در ساخت و سازها و مقاوم سازی ساختمانهای فرسوده درجهت کاهش آسیب های ناشی از بلاهای طبیعی تاکید کرد. مهندس علی باقری طی بازدیدی که روز شنبه 11 آذر از سطح شهر داشتند، گفت: جلوگیری از ساخت سازهای غیر مجاز در سطح شهر از وظایف شهرداری ها هست وساخت و سازهای غیرمجاز آثار منفی اجتماعی و مشکلات خاص خود را در پی دارد و به حاشیه نشینی در شهرها دامن می زند. وی عنوان کرد: واحد تخلفات ساختمانی به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند و از ساخت سازهای غیر مجاز درسطح شهر جلوگیری می کنند. مهندس باقری افزود: یکی از ابزارهای مهم ایمن سازی شهرها و ساختمانها ارتقای آگاهی مردم و فرهنگ سازی آنها در استفاده از مصالح مرغوب و استفاده از کارشناسان در تمامی مراحل ساخت سازها می باشد. شهردار کازرون خاطر نشان کرد: لازم هست تمامی دستگاهها در حل معضل ساخت سازهای غیر مجاز با مجموعه شهرداری همکاری وتعامل داشته باشند.

لزوم نظارت دقیق و قوی بر ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون شهردار کازرون بر لزوم اتخاذ تصمیمات مناسب در اعمال نظارت قوی تر در ساخت و سازها و مقاوم سازی ساختمانهای فرسوده درجهت کاهش آسیب های ناشی از بلاهای طبیعی تاکید کرد .


مهندس علی باقری طی بازدیدی که روز شنبه 11 آذر از سطح شهر داشتند، گفت: جلوگیری از ساخت سازهای غیر مجاز در سطح شهر از وظایف شهرداری ها هست وساخت و سازهای غیرمجاز آثار منفی اجتماعی و مشکلات خاص خود را در پی دارد و به حاشیه نشینی در شهرها دامن می زند .
وی عنوان کرد : واحد تخلفات ساختمانی به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند و از ساخت سازهای غیر مجاز درسطح شهر جلوگیری می کنند .
مهندس باقری افزود: یکی از ابزارهای مهم ایمن سازی شهرها و ساختمانها ارتقای آگاهی مردم و فرهنگ سازی آنها در استفاده از مصالح مرغوب و استفاده از کارشناسان در تمامی مراحل ساخت سازها می باشد .
شهردار کازرون خاطر نشان کرد: لازم هست تمامی دستگاهها در حل معضل ساخت سازهای غیر مجاز با مجموعه شهرداری همکاری وتعامل داشته باشند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0