• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ 
  • کد خبر : ۲۰۱۴
مشاركت شهرداری در برگزاری یادواره 1300 شهید شهرستان كازرون
شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون سهم به سزایی در برگزاری یادواره 1300 شهید شهرستان در کنار دیگر نهاده ها بر عهده داشتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون همزمان با آغاز 4 دی ماه روز کازرون نیروهای شهرداری فعالیت های گسترده ای را در سطح شهر به اجرا درآورده اند، از طرفی با اجرای کاشت 1300 نهال در سرتاسر شهر به یاد شهدای شهرستان در دو همایش بزرگ مردمی این روزگار را گرامی داشتند و از طرفی دیگر با مشارکت با دیگر نهادها در برگزاری یادواره 1300 شهید شهرستان اقدام نمودند. این درحالی است که شهرداری کازرون با در اختیار گذاشتن 40 تابلو در سرتاسر شهر و نصب بنر های مربوطه و نیز مشارکت در چاپ و طراحی های این یادواره و همچنین مسیرهای مرتبط با محل برگزاری یادواره و مسیر استقبال میهمان ویژه این برنامه را تنظیف نمودند. و در حوزه سازمان آتش نشانی با آماده باش و استقرار یک دستگاه ماشین آتش نشانی در محل خدمات رسانی ایاب و ذهاب شهروندان از نقاط مختلف شهر و همچنین روستاهای اطراف به محل برگزاری یادواره شهدا با موفقیت وظایف محوله را به انجام رسانیدند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون سهم به سزایی در برگزاری یادواره 1300 شهید شهرستان در کنار دیگر نهاده ها بر عهده داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون همزمان با آغاز 4 دی ماه روز کازرون نیروهای شهرداری فعالیت های گسترده ای را در سطح شهر به اجرا درآورده اند، از طرفی با اجرای کاشت 1300 نهال در سرتاسر شهر به یاد شهدای شهرستان در دو همایش بزرگ مردمی این روزگار را گرامی داشتند و از طرفی دیگر با مشارکت با دیگر نهادها در برگزاری یادواره 1300 شهید شهرستان اقدام نمودند.

این درحالی است که شهرداری کازرون با در اختیار گذاشتن 40 تابلو در سرتاسر شهر و نصب بنر های مربوطه و نیز مشارکت در چاپ و طراحی های این یادواره و همچنین مسیرهای مرتبط با محل برگزاری یادواره و مسیر استقبال میهمان ویژه این برنامه را تنظیف نمودند.

و در حوزه سازمان آتش نشانی با آماده باش و استقرار یک دستگاه ماشین آتش نشانی در محل خدمات رسانی ایاب و ذهاب شهروندان از نقاط مختلف شهر و همچنین روستاهای اطراف به محل برگزاری یادواره شهدا با موفقیت وظایف محوله را به انجام رسانیدند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0