• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ 
  • کد خبر : ۲۰۵۰
اولین جلسه كمیته زیباسازی شهرداری كازرون

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون اولین جلسه کمیته زیباسازی شهرداری کازرون با حضور مهندس علی باقری و اعضای این کمیته در دفتر شهردار کازرون برگزار گردید.

شهردار کازرون اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهرداری کازرون ایجاد سازمان زیباسازی و منظر شهری در شهرداری ضروری است که انشالله تشکیل کمیته زیباسازی زمینه ای برای سازمان شدن باشد.

مهندس علی باقری عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه ی زیباسازی شهر اقداماتی صورت گرفته ولی هنوز بخش عمده ای از سطح شهر نیاز به زیباسازی و طراحی دارد که در این زمینه باید از خلاقیت ها و طراحی های متناسب با فرهنگ و تاریخ  کازرون همچنین  از متخصصان و صاحب نظران در این حوزه استفاده خواهد شد.

شهردار کازرون در پایان خاطر نشان کرد: جهت اجرای این برنامه ها دو هدف را دنبال خواهیم کرد یکی اصلاح وضعیت موجود شهر است و دوم برنامه ریزی اساسی و طرح ریزی برای ایجاد نماهای زیبا متناسب با هویت تاریخی و فرهنگی شهر کازرون که با تشکیل این کمیته و کارگروها طی بازدید های اعضای این کارگروه از سطح شهر اطلاعات لازم جمع آوری می شود و در جلسه کمیته مطرح و تصمیمات مناسب جهت زیباسازی مبلمان شهری اتخاذ خواهد شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0