• تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ 
  • کد خبر : ۲۰۸۸
برگزاری مراسم روز خبرنگار در شهرداری
روز شنبه 20/5/97 به مناسبت روز خبرنگار، شهرداری و شورای اسلامی شهر با دعوت از حدود 30 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در کازرون در فضایی صمیمی به استقبال این عزیزان رفتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر این جلسه در دفتر شهردار کازرون با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی در چهار نشریه کازرون و سه سایت خبری و خبرنگاران صدا و سیما و برخی از خبرنگاران در سطح شهرستان و استان به مدت دو ساعت در فضایی گرم و صمیمی با تبادل نظرات و پیشنهاد های طرفین به طول انجامید. در این جلسه شهردار کازرون علی باقری ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید صارمی و روز خبرنگار از حاضرین که در طول سال با نگاه تیزبینانه و منصفانه و نقد و نظر حکیمانه با فرهنگ سازی در بین شهروندان به شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای انجام وظایف محوله یاری و کمک می رسانند قدر دانی نمودند. ایشان عنوان کردند خبرنگاران چشمهای تیز بین و صدای رسای شهروندان در سطح شهر هستند که می توانند غیر مستقیم کنترل سلامت و عدالت اجتماعی را به دست گرفته و مدیریت کنند. پس از شهردار، رییس شورای اسلامی شهر محسن روزبه ای نیز با تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحماتی که اصحاب رسانه در تولید و نشر خبر در طول سال می کشند درخصوص امانت و انصاف و دلسوزی و خدا محوری در نشر اخبار در راستای رسیدن به جامعه ای متعالی مطالبی را عنوان نمودند. در ادامه هر کدام ازخبرنگاران و مدعوین به بیان نظرات خود در خصوص شهر و مدیریت شهری پرداختند و پیشنهاد های مد نظر خودشان را به اجمال ارائه نمودند. در پایان ضمن صرف نهار با لوح تقدیر و هدایایی از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

روز شنبه 20/5/97 به مناسبت روز خبرنگار، شهرداری و شورای اسلامی شهر با دعوت از حدود 30 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در کازرون در فضایی صمیمی به استقبال این عزیزان رفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر این جلسه در دفتر شهردار کازرون با حضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی در چهار نشریه کازرون و سه سایت خبری و خبرنگاران صدا و سیما و برخی از خبرنگاران در سطح شهرستان و استان به مدت دو ساعت در فضایی گرم و صمیمی با تبادل نظرات و پیشنهاد های طرفین به طول انجامید.

در این جلسه شهردار کازرون علی باقری ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید صارمی و روز خبرنگار از حاضرین که در طول سال با نگاه تیزبینانه و منصفانه و نقد و نظر حکیمانه با فرهنگ سازی در بین شهروندان به شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای انجام وظایف محوله یاری و کمک می رسانند قدر دانی نمودند.

ایشان عنوان کردند خبرنگاران چشمهای تیز بین و صدای رسای شهروندان در سطح شهر هستند که می توانند غیر مستقیم کنترل سلامت و عدالت اجتماعی را به دست گرفته و مدیریت کنند.

پس از شهردار، رییس شورای اسلامی شهر محسن روزبه ای نیز با تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحماتی که اصحاب رسانه در تولید و نشر خبر در طول سال می کشند درخصوص امانت و انصاف و دلسوزی و خدا محوری در نشر اخبار در راستای رسیدن به جامعه ای متعالی مطالبی را عنوان نمودند.

در ادامه هر کدام ازخبرنگاران و مدعوین به بیان نظرات خود در خصوص شهر و مدیریت شهری پرداختند و پیشنهاد های مد نظر خودشان را به اجمال ارائه نمودند.

در پایان ضمن صرف نهار با لوح تقدیر و هدایایی از این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آمد.    
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0