• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ 
  • کد خبر : ۲۲۲۳
حضور فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان كازرون در شهرداری كازرون به مناسبت روز شهرداری ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون صبح روز یک شنبه 16 تیرماه فرماندار کازرون و هیئت همراه با حضور در مجموعه شهرداری کازرون این روز را به همه پرسنل شهرداری به ویژه مهندس باقری شهردار کازرون تبریک گفتند.

در این دیدار فرماندار محترم به همراه مسئولان ادارات و شهردار کازرون از همه واحدهای شهرداری بازدید نمودند و از زحمات و خدمات مجموعه شهرداری در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنها تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان کازرون ضمن تشریح  آسیب ها وفشارهای اقتصادی موجود در کشور و به ویژه شهرداری ها همچنین قدر دانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار و پرسنل شهرداری اظهار کرد:  شرایط کار شهرداری ها سخت است، خوشبختانه ما امروز شاهد تلاش و کوشش مجموعه شهرداری  و رضایت شهروندان از این مجموعه هستیم  و انصافا کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر شهرداری ها در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود با مشکل مواجه هستند اما شهرداری کازرون با تلاش شهردار و دیگر کارکنان شهرداری از این حیث جزو شهرداری های نمونه استان است.

 

سپس مهندس باقری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های فرماندار کازرون از شهرداری کازرون گفت:  موفقیت شهرداری در رفع مشکلات مردم و ارتقاء سطح عمرانی  و فرهنگی شهر کازرون مرهون حمایت های فرماندار محترم ، دیگر مسئولان شهرستان و تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری می باشد و انشالله بتوانیم با همکاری دیگر ادارات و شهروندان شهر کازرون را به جایگاه اصلی خودش برسانیم

در پایان این دیدار فرماندار کازرون با اهدا  لوح سپاسی  از زحمات  و تلاش های بی وقفه  مهندس باقری شهردار کازرون  تقدیر و تشکر کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0