• تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ 
  • کد خبر : ۲۲۴۶
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با دادستان جدید شهرستان كازرون
به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون ظهر روز یکشنبه 20 مرداد ماه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون با حضور در دادگستری شهرستان با دادستان جدید دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون ظهر روز یکشنبه 20 مرداد ماه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کازرون با حضور در دادگستری شهرستان با دادستان جدید دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محسن روزبهی عضو شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتخاب حاج آقا مصطفی انصاری فرد بعنوان دادستان جدید شهرستان کازرون حضور وی در کازرون را با توجه به سابقه درخشان ایشان مایه خیر و برکت دانست.

در ادامه مهندس باقری شهردارکازرون ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و همچنین انتخاب ایشان بعنوان دادستان جدید اظهار کرد: با سابقه و عملکرد خوب حاج آقا انصاری فرد امید است شاهد  بهبود امنیت و رفع مشکلات قضایی شهرستان باشیم.

وی گفت. در مرحله اول باید خودمان قانون را رعایت کنیم و توقع می رود دیگر دستگاه‌ها هم همین رویه را داشته باشند.

مهندس باقری با اشاره به اینکه لازمه پیشرفت یک شهر ایجاد امنیت و آرامش است تصریح کرد. اگر امنیت و آرامش در شهر برقرار باشد سرمایه دار می‌تواند با سرمایه گذاری در شهر باعث توسعه و پیشرفت شهر شود.

وی ادامه داد. مجموعه دادگستری و بخصوص دادستان‌های قبلی با شهرداری همکاری خوبی داشتند و انتظار می رود دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برخورد با متخلفین سد معبر و ساخت سازهای غیر مجاز  بیش از پیش همکاری داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :شهرداری آمادگی دارد تا در تمام زمینه ها با دستگاههای قضایی همکاری کند.

دادستان شهرستان کازرون ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: خدمت به مردم نعمتی بزرگ هست و تاکید کرد که ما باید قدردان آنها باشیم چرا که فرصت خدمت خیلی کم هست  و ما باید در این زمان کوتاه تا می توانیم به مردم خدمت کنیم و موجبات رضایت آنها را فراهم آوریم.

 وی در ادامه به ویژگی یک مسئول خوب اشاره کرد و گفت: مسئولان باید روانشناس، مردم شناس و طبیب خوبی باشند تا بتوانند درمانگر خوبی باشند

انصاری فرد با بیان اینکه  لازمه خدمت در هرشهر شناخت فرهنگ آن شهر هست اظهار کرد : هرشهر با توجه به فرهنگ خاص خود رفتار خاصی را می طلبد که باید با ظرافت و دقت از عهده ی آن برآمد.

وی درپایان شورا و شهردار را امین مردم دانست و تصریح کرد: شورا با توجه به اینکه توسط مردم انتخاب می شوند سهم به سزایی در آرامش شهر و اتحاد بین مردم دارد و ما هم تا آنجایی که بتوانیم با شورا و شهرداری در راستای اجرای قانون همکاری لازم را خواهیم داشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0