• تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۰۰۱
برگزاری اولین جلسه شهردار كازرون با معاونین و پرسنل شهرداری
برگزاری اولین جلسه شهردار کازرون با معاونین و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون شهردارکازرون ضمن تسلیت به مردم ایران به خاطر زلزله غرب کشور و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا( ع) اظهارکرد: در مرحله اول جا دارد از تلاشها و خدمات شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل بازنشسته شهرداری کازرون از بدو تاسیس تاکنون تشکر و قدر دانی کنم. وی گفت: همانطور که می دانید مدیریت شهرداری با مدیریت دستگاههای دولتی و اجرایی تفاوت دارد، شهرداری یک نهاد عمومی وغیر دولتی هست که تصمیم گیری درباره مصالحه و اداره شهر به شهرداری و اعضای منتخبین مردم که همان شوراها هستند با معیارهای قانونی واگذار شده است. مهندس باقری بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را از جمله مباحث مهم مجموعه شهرداری ذکرکرد و گفت: تحقق این مهم یکی از اهداف و اولویت شهرداری کازرون است که باید تمامی مسئولان و پرسنل شهرداری در این زمینه پیشگام باشند. وی حضور به موقع کارمندان و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در محل کار را یکی از سر فصل های مهم تکریم ارباب رجوع بیان کرد افزود: حضور به موقع در محل کار و پیگیری مطالبات مردم و نیز تعهد داشتن نسبت به وظایف و اختیارات می تواند بخش عمده ای از مشکلات موجود در راه تکریم ارباب رجوع را برطرف کند. وی تصریح کرد: در کنار بحث تکریم ارباب رجوع بحث تکریم همکار را هم مد نظر قرار دهیم چون هرچه صمیمیت و همکاری بین پرسنل بیشتر باشد کارایی شهرداری هم بالاتر خواهد رفت. مهندس باقری با اشاره به اینکه در حال حاضر20 درصد از بودجه عقب هستیم، افزود: روزی که شهرداری را تحویل گرفتم حدود ۱۰ میلیارد تومان از گذشته به ارث بردیم این حجم از بدهی که تقریبا برابر با یک چهارم بودجه یکساله شهرداری میباشد کار را واقعا برای ما سخت کرده است که عزم جدی می طلبد همکاران به صورت مستمر و با تمام توان برای پیشبرد امور شهری و جبران این بدهی ها و کسری بودجه همکاری لازم را در این راستا داشته باشند. شهردار کازرون با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهرداری ارتقاء و توسعه خدمات رفاهی به پرسنل است،گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات رفاهی و افزایش کیفیت زندگی پرسنل شهرداری در بخش های مختلف یکی از مهمترین برنامه های این شهرداری می باشد که پرسنل هم باید در برابر حقوق و مزای

برگزاری اولین جلسه شهردار کازرون با معاونین و پرسنل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون شهردارکازرون ضمن تسلیت به مردم ایران به خاطر زلزله غرب کشور و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا( ع) اظهارکرد: در مرحله اول جا دارد از تلاشها و خدمات شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل بازنشسته شهرداری کازرون از بدو تاسیس تاکنون تشکر و قدر دانی کنم .
وی گفت: همانطور که می دانید مدیریت شهرداری با مدیریت دستگاههای دولتی و اجرایی تفاوت دارد، شهرداری یک نهاد عمومی وغیر دولتی هست که تصمیم گیری درباره مصالحه و اداره شهر به شهرداری و اعضای منتخبین مردم که همان شوراها هستند با معیارهای قانونی واگذار شده است .
مهندس باقری بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را از جمله مباحث مهم مجموعه شهرداری ذکرکرد و گفت: تحقق این مهم یکی از اهداف و اولویت شهرداری کازرون است که باید تمامی مسئولان و پرسنل شهرداری در این زمینه پیشگام باشند .
وی حضور به موقع کارمندان و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در محل کار را یکی از سر فصل های مهم تکریم ارباب رجوع بیان کرد افزود: حضور به موقع در محل کار و پیگیری مطالبات مردم و نیز تعهد داشتن نسبت به وظایف و اختیارات می تواند بخش عمده ای از مشکلات موجود در راه تکریم ارباب رجوع را برطرف کند .
وی تصریح کرد: در کنار بحث تکریم ارباب رجوع بحث تکریم همکار را هم مد نظر قرار دهیم چون هرچه صمیمیت و همکاری بین پرسنل بیشتر باشد کارایی شهرداری هم بالاتر خواهد رفت .
مهندس باقری با اشاره به اینکه در حال حاضر20 درصد از بودجه عقب هستیم، افزود: روزی که شهرداری را تحویل گرفتم حدود ۱۰ میلیارد تومان از گذشته به ارث بردیم این حجم از بدهی که تقریبا برابر با یک چهارم بودجه یکساله شهرداری میباشد کار را واقعا برای ما سخت کرده است که عزم جدی می طلبد همکاران به صورت مستمر و با تمام توان برای پیشبرد امور شهری و جبران این بدهی ها  و کسری بودجه همکاری لازم را در این راستا داشته باشند .
شهردار کازرون با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهرداری ارتقاء و توسعه خدمات رفاهی به پرسنل است،گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات رفاهی و افزایش کیفیت زندگی پرسنل شهرداری در بخش های مختلف یکی از مهمترین برنامه های این شهرداری می باشد که پرسنل هم باید در برابر حقوق و مزایایی که از شهرداری دریافت میکنند تلاش خودشون را در راستای تحقق اهداف کلان شهرداری و خدمت به شهروندان گرامی بیشتر کنند.


وی افزود: افراد زحمت کش و سخت کوشی در شهرداری مشغول هستند که اگر مراقبت و ممارست و فضاهای که در حین ارائه خدمات لازم است رعایت نکنند در معرض اتهام قرار میگیرند و اگر این خدمات با نیت پاک و خالصانه باشد هیچ اتهامی متوجه آنها نخواهد شد .
شهردار کازرون اظهار کرد: پرسنل و مسئولین واحدها باید در تمام زمینه ها قانون را سر لوحه خود قرار دهند و اگر مبنا قانون است در تمامی مباحث رعایت شود نه آنکه تنها در برخی موارد رعایت رعایت شود .
مهندس باقری در پایان با بیان اینکه کار شهرداری خدماتی و عمرانی است،خاطر نشان کرد: کار شهرداری سیاسی نیست و اجازه نمی دهیم اینجا به پاتوق سیاسی تبدیل شود
وی در پایان از پرسنل شهرداری خواست به اعضای شورای اسلامی شهر که منتخبین مردم هستند در چارچوب قانون احترام بگذارند .
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0