• تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ 
  • کد خبر : ۲۵۰۴
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون:
رانندگان وانت و تاكسی برای دو‌گانه‌سوز كردن رایگان اقدام كنند

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کازرون از آغاز طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای بخش حمل بار و مسافربر عمومی در کازرون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، مهندس محسن يزداني با اعلام این خبر گفت: مالکان خودروهای بخش حمل بار و مسافربر عمومی شامل  وانت‌بار و تاکسی که از سیستم بنزینی استفاده می کنند، می توانند جهت دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای خود به سایت GCR.NIOPDC.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این طرح تمام خودروهایی که پروانه فعالیت معتبر از شهرداری دارند را شامل می‌شود.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کازرون، رانندگان برای ثبت‌نام در این طرح نیازی به مراجعه حضوری به شهرداری یا سازمان مدیریت حمل و نقل ندارند و صرفا با مراجعه به سامانه اینترنتی فوق یا مراجعه به کافی‌نت می‌توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

یزدانی اظهار کرد: پس از تکمیل ثبت‌نام، از طریق سامانه، یکی از کارگاههای مجاز سطح شهر جهت دوگانه‌سوز کردن به آنها معرفی می‌شود و رانندگان باید با در دست داشتن پروانه فعالیت و کد رهگیری به کارگاه معرفی شده، مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محدوده زمانی برای این طرح، تعیین نشده ولی توصیه می‌شود متقاضیان در اسرع وقت برای بهره‌مندی از این طرح اقدام کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0