• تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ 
  • کد خبر : ۲۶۲۶
پروژه‌های عمران و زیباسازی شهر‌، به پارك مردانی رسید

شهردار کازرون از اجرای فصل جدید کارهای عمرانی در پارک مردانی خبر داد و افزود: زیباسازی پارک نیز پس از اتمام فضاسازی و کارهای عمرانی، در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون، محمدامین مهرورز در حاشیه بازدید از پروژه محوطه سازی و زیباسازی پارک مردانی، گفت: پارک مردانی به واسطه وجود آرامگاه مرحوم مردانی و فرهنگسرای مردانی وابسته به شهرداری کازرون در آن، یکی از پارک های مهم شهر کازرون به شمار می‌رود و از سالها قبل میزبان فرهنگوران و هنرمندان زیادی بوده است و همین امر می طلبد که به صورت ویژه‌تری به این پارک رسیدگی شود.

وی با یادآوری اینکه اواخر سال گذشته بخشی از کارهای عمرانی در مجاورت فرهنگسرا آغاز شد و پروژه‌های عمرانی فعلی در ادامه فعالیت‌های گذشته است، افزود: هم اکنون عملیات زیرسازی و موزاییک فرش در بخشی از این پارک درحال انجام است و ان‌شاءالله سعی ما این است که هرچه سریعتر این پروژه تکمیل شود تا شهروندان از چشم انداز زیبای ایجاد شده، استفاده کنند.

محمد امین مهرورز در بخش دیگری از گفته‌های خود، لزوم تقویت رویکرد فرهنگی در این پارک را یادآور شد و تصریح کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودیم، هدف ما تبدیل کردن این پارک به پایلوت فرهنگی شهر کازرون است که با فعال شدن دوباره فرهنگسرای شهرداری و حضور اهالی فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان این امر محقق خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه پس از تغییرات ایجاد شده و برداشتن دیوارهای مجاور فرهنگسرا، چهره و فضای جدیدی در جوار آرامگاه مردانی و فرهنگسرا ایجاد شده و چشم انداز وسیعتری به وجود آمده، خاطرنشان کرد: پس از اتمام کارهای عمرانی در این پارک، بلافاصله کار زیباسازی پارک نیز آغاز خواهد شد و تلاش خواهیم کرد با اجرای نورپردازی‌های زیبا، فضایی نو و زیبا برای استفاده شهروندان ایجاد گردد.

به گفته او، تبدیل شدن پارک مردانی به یک مرکز فرهنگی، می‌تواند نقش مهمی در راستای اشاعه آموزش‌های شهروندی و فرهنگی ایفا نماید.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0